Abonamenty Bank Biała Lista Dokumenty Dostawy Dozór techniczny E-maile Faktury Faktury nierozliczone Fiskalizator Flota wypożyczalni Grafik stanowisk Kasa Komis Kontrahenci Korespondencja Kurierzy Magazyn Marża Noty Noty korygujące Obroty Oferty Opakowania Opony Paragony Płatności elektroniczne Poczta papierowa Pojazdy Pro-Formy Przelewy Raporty kasowe REGON Rejestr sprzedaży Reklamacje Remanent Rozliczenia SMS Sprawy Sprzęt Terminarz Towary Usługi Użytkownicy Waluty Wezwania i noty Wpłaty do faktur Wypożyczenia Zakupy Zaliczki Zamówienia Zdarzenia Zlecenia 5 tożsamości Administrator 365 Administrator X1 Deklaracje Dokumenty kosztowe Dossier Dossier zakupów Dowody wewnętrzne EJ kopia elektroniczna JPK na żądanie Koszty Książka Logi programu Podpis elektroniczny Podsumowanie podatkowe Pomoc Procedury Produkcja Raporty fiskalne Raporty i wykresy Ryczałt Serwis Słowniki danych Spis z natury VAT Wzorce wydruków ZUS Zyski i straty
← Warsztat 365
Moduł Reklamacje jest dostępny w menu Zamówienia.
Moduł Reklamacje
Reklamacje. Przyjęcie i załatwienie reklamacji. Szereg pól pozwalających określić status reklamacji, formę załatwienia. Obsługa współpracy z rzeczoznawcami. Drukowanie odpowiedzi dla klienta.Moduł Reklamacje jest dostępny w menu Zamówienia.
Reklamacje. Przyjęcie i załatwienie reklamacji. Szereg pól pozwalających określić status reklamacji, formę załatwienia. Obsługa współpracy z rzeczoznawcami. Drukowanie odpowiedzi dla klienta.
Reklamacja: Edycja reklamacji. Szczegółowe dane reklamowanego towaru, dane klienta i szczegóły reklamacji. Edycja statusu reklamacji. Zwrot gotówki, zwrot po naprawie, zwrot bez uwzględnienia reklamacji.
Moduł REKLAMACJA jest dostępny w programie Warsztat 365. Nie wymaga dopłaty.
Moduł Reklamacje
Reklamacje. Przyjęcie i załatwienie reklamacji. Szereg pól pozwalających określić status reklamacji, formę załatwienia. Obsługa współpracy z rzeczoznawcami. Drukowanie odpowiedzi dla klienta.
Moduł Reklamacje jest dostępny w menu Zamówienia.
Reklamacje. Przyjęcie i załatwienie reklamacji. Szereg pól pozwalających określić status reklamacji, formę załatwienia. Obsługa współpracy z rzeczoznawcami. Drukowanie odpowiedzi dla klienta.
Moduł Reklamacje jest dostępny w menu Zamówienia.