Program dla obsługi reklamacji

Mamy w ofercie programy dla zawodów z każdej branży takiej, jak obsługa klienta. Program dla obsługi reklamacji powinien być przydatny do generowania przyjęcia reklamacji, rozwiązywania reklamacji, zlecania ekspertyz. Dowiedz się więcej!

  • Wiemy, czego potrzebują obsługa klienta.
  • Wiemy, co powinno być w programie dla obsługi reklamacji.
  • Program dla obsługi reklamacji powinien służyć do generowania przyjęcia reklamacji, rozwiązywania reklamacji, zlecania ekspertyz.
  • Obsługa klienta skorzystają z 1 pakietu funkcjonalnego: Reklamacje, który można dokupić do dowolnego programu z oferty naszej firmy.
  • BINGO! Mamy w ofercie 3 programy, które mają potrzebne funkcje już w standardzie! Te programy to Druczek CRM, Firma CRM, Faktura VAT CRM.

Firma, zamówienia, relacje z klientami Zarządzanie relacjami z klientami, usługi i zamówienia Fakturowanie usług + funkcje CRM
Fakturowanie Wystawianie, drukowanie i wysyłanie faktur. Faktury nierozliczone i windykacja. Rejestr sprzedaży według stawek VAT. Baza i cennik usług.
Fiskalizacja Paragony fiskalne. Faktury do paragonów. Fiskalizacja paragonu lub faktury.
Procedury Procedury złożone. Fakturowanie procedur.
Zamówienia Zamówienia. Faktury zaliczkowe i końcowe. Oferty. Faktury pro-forma.
Abonamenty Abonamenty.
Reklamacje Reklamacje.
Rozliczenia Rozliczenia z kontrahentami i windykacja. Wpłaty do faktur. Wezwania do zapłaty z odsetkami.
Kasa gotówkowa Kasa gotówkowa. Raporty kasowe.
Bank i karty Płatności kartą lub BLIK. Obsługa rachunku bankowego.
Waluty Kursy walut z tabeli NBP.
Kontrahenci Baza kontrahentów.
Użytkownicy Baza użytkowników.
Weryfikacja Obsługa weryfikacji z Białej Listy. Weryfikacja kontrahentów w bazie REGON.
E-maile Wysyłanie poczty elektronicznej e-mail.
SMS Wysyłanie SMS przez bramkę SMESKOM.
Dokumenty Dokumenty firmy. Noty obciążeniowe. Noty korygujące.
Poczta Poczta papierowa. Przesyłki kurierskie. Dziennik korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Terminarz Planowanie terminów, spotkań i zdarzeń. Terminarz tygodniowy. Plan miesiąca. Terminarz roczny.
Sprawy i zlecenia Sprawy i zlecenia.
Raporty Raporty sprzedaży i wykresy. Analiza zysków i strat w firmie. Analiza zakupów i sprzedaży.
365 Aktywna strona startowa. Moduły programu. Aktywna pomoc. Baza Wiedzy. Informacje o programie. Zarządzanie licencjami. Ustawienia aplikacji. Style wydruków.
Tożsamości Tożsamości.

Te programy są dopasowane do Twoich potrzeb. Zawierają potrzebny pakiet Reklamacje.

Druczek CRM


program Druczek CRM
Program dla obsługi reklamacji
Mamy w ofercie programy dla zawodów z każdej branży takiej, jak obsługa klienta. Program dla obsługi reklamacji powinien być przydatny do generowania przyjęcia reklamacji, rozwiązywania reklamacji, zlecania ekspertyz. Dowiedz się więcej!